تفسیر به رای و تقطیع سخنان رهبری

پنج‌شنبه 19 آوریل 2012

من اشتباه کردم. خُب؟

اصلاً هم ناراحتی و اشکالی ندارد که بگویم کارم خطا بوده است و عذر می‌خواهم. من در پست قبلی، خودم را مخاطب سخنان رهبری گرفتم و گفتم که منظور رهبری از برخوردهای نادرست، همانی است که نسبت به ما اعمال شده است. اصولاً در جایگاه‌هایی که رهبری حُسن می‌گوید یا دفاع می‌کند کسی مخاطب نیست یا نباید خود را مخاطب فرض کند. یا تفسیر به نفع خود نکند.

این روزها، هرجا می‌رویم و بحث می‌شود همه‌اش بخش اول سخنان رهبری را درباره‌ی اینکه رسانه‌های مجازی بدعمل کرده‌اند را بر سر ما زده‌اند و بی‌آنکه به جملات ِ عقیب ِ آن هم توجه کنند، تحلیل کرده و سخن گفته اند که رسانه‌های مجازی باید کوبیده شوند و محکوم شوند و اصلاح شوند. اما آیا یک نفر از این آقایان دفاع رهبری از جوانان مومن و انقلابی و نیز انتقاد از برخوردهای سلبی با آنها را هم شنیده‌اند؟

* * *

پـ.نـ: حذف شد.

پـ.نـ دو: خب اشتباه کردیم دیگه! مگه چیه؟ آدمیزادیم خب!


۹ دیدگاه

  1. جوشقان نژاد:

    سلام.
    اینجا را ببین
    http://riz.razedel.ir/archives/737

  2. سپهری:

    سلام

    نقد روشن در مملکت ما اشتباه است نقد روشن که اشتباه باشد ساز مخالف زدن با مسولین هم اشتباه است …

    عده ای سخنان رهبر را فقط تاجایی که منفعتشان جوابگوست پذیرا هستند کاری ندارند به جوانان انقلابی که سرمایه های این مرز و بوم هستند …

    کار شما قابل تحسین هست مشکل از جای دیگر است

    اما چه میتوان کرد باید بنویسید اشتباه کردم …

  3. سلمان:

    آقا خیلی لایک
    آفرین

  4. افسر مطیع امر ولایت:

    مجمد صالح عزیز ما همه اشتباه میکنیم باید هر حرفی که آقا میزند را هر کجایش به نفع آقایان حکومت به دست هست را گوش کنیم و بقیه را نادیده بگیریم طوری که انگار این بزرگوار اصلا این حرف را نزده است و حتی هیچ کجا هم نباید از اون حرف آقا که برای جوانان انقلابی و اسلامی هم خوب است استفاده کنیم. اصلا جوان را چه به انتقاد . کار هم نداریم انتقاد اگر مورد توجه قرار گیرد بسیاری از مشکل ها درست میشود ودر پایان نتیجه همان است که قبلا گفته ام الان میگویم و بعد هم خواهم گفت این رهبر فرزانه ی ما تنهاست و به ما جوانان برای یاری نیاز دارد و من از هیچ محاکمه ای حراس ندارم و تو را هم این چنین میبینم موفق باشی . (سجاد داوری )

  5. صفایی نژاد:

    بعضیا از قصد تقطیع میکنند، با اونا آدم خیلی کاری نداره؛ چون خودشون رو از قصد به خواب زدند و در حال سیاسی بازی هستند اما من از بعضیا تعجب میکنم که واقعا نمیدونن تقطیع کردند! با اینجور آدما زیاد برخورد کردم، هر چی بهشون میگم تقطیع کردید قبول نمیکنند.
    حالا هم جریان همینه. ایشالله موفق باشی

  6. حي علي الجهاد:

    شما اشتباه کرده‌اید! ما اشتباه می‌کنیم! همه اشتباه می‌کنند! جز آنان که فکر می‌کنند نه ببخشید مطمئن‌اند اصلا اشتباه نکرده‌اند و کلا ولایت‌مدارتر از آنان در این روزگار خلق نشده و در این زمین زندگی نکرده است! آری برادر! ما اشتباه می‌کنیم! آن اخوان لاریجانی و برادران فیلترینگ‌اند که عمرا اشتباه نمی‌کنند!

  7. راحیل:

    اقامه عزا برای حضرت زهرا سلام الله علیها به صورت دسته جات عزاداری در روز شهادت…
    این ایام بر شما تسلیت باد و التماس دعا…یادتون نره…راحیل

  8. سعید:

    میشه بنده رو حمایت کنید .. از وبلاگنویسان فعال بلاگفا هستم

  9. علی نورائی:

    ذره ای به ولایت آقا اعتقاد ندارند این حضرات مدعی ولایتمداری
    در محافل خصوصیشان بوده ام و شنیده ام کلماتشان را
    تنها چیزی که به آن اعتقاد دارند منافع مادی و دنیای کثیفشان است
    و حزب الله تنها عامل مزاحم حرامخواری غارتگران میراث خونین انقلاب اسلامیست که باید به ای نحو کان خفه اش کند تا با فراغت بال بر سر خوان یغمایشان بنشینند
    اما کور خوانده اند
    بزودی خواهند دید که خون ناحق پروانه پاکباز روح الله چگونه طومار شمع ستمگرشان را در هم خواهد پیچید
    و ضرب الرقاب حزب الله پایان محافظه کاران خواهد بود بحول الله

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*