«سینما عمار» هر شب از سینما فلسطین به روی آنتن رادیو گفتگو می‌رود

جمعه 10 ژانویه 2014

رادیو گفتگو
عکس از صادق نیکو

«سینما عمار» هر شب از سینما فلسطین به روی آنتن رادیو گفتگو می‌رود و با فیلمسازان و منتقدان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو می‌کند.

خبرگزاری فارس: «سینما عمار» هر شب از سینما فلسطین به روی آنتن رادیو گفتگو می‌رود.

محمدجواد طالبی تهیه‌کننده برنامه «سینما عمار» که این روزها از محل برگزاری چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار به روی آنتن می‌رود در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس درباره این برنامه گفت: ما چند وقت پیش جشنواره سینما حقیقت را پوشش داده بودیم و بنابر این گذاشتیم که حتماً جشنواره عمار را پوشش بدهیم و نسبت لازم برای رسانه‌ای شدن جشنواره‌های مختلف را رعایت کنیم.

وی افزود: البته تفاوت در این است که جشنواره سینما حقیقت را خیلی محدودتر توانستیم پوشش دهیم اما برای جشنواره عمار توانستیم از روز افتتاحیه بین ساعت ۸ تا ۹ شب از محل برگزاری جشنواره به مدت یک ساعت پوشش خبری خوب و زنده‌ای روی آنتن رادیو گفتگو ببریم.

طالبی نکته مهم این برنامه را زمان مناسب آن خواند و تصریح کرد: حسن این تایم این است که در یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های شبکه برنامه «سینما عمار» را روی آنتن می‌بریم.

وی به دو برنامه گذشته «سینما عمار» اشاره کرد و افزود: شب اول مهمانانی چون محمدتقی فهیم، محمدرضا عباسیان دبیر دوره سابق جشنواره فجر، نادر طالب‌زاده و سلیم غفوری را داشتیم و شب گذشته هم علیرضا پورصباغ، محمدحسین نیرومند مهمان ویژه بودند و آقای عبدالوهاب کارگردان مستند مصاف و کارگردان مستند «من مدیر جلسه‌ام» مهمان ما بودند و در بخش کارشناسی که به سینمای مستند روشنفکری می‌پردازیم با آقای مجتبی غفوری‌ مستندساز اجتماعی بحث و گفت‌وگو کردیم.

طالبی ادامه داد: آیتم‌های جنبی جشنواره هم که هر شب روی آنتن می‌رود «این عمار» است که کلام رهبری است و فصل‌الخطاب این جشنواره بوده و یک بخش تیزر صوتی فیلم‌هایی که پخش می‌شود را داریم و در انتها با موسیقی فیلم خداحافظی می‌کنیم؛ البته روز گذشته در یک اقدام ویژه برای اولین بار در رسانه ملی و رادیو موسیقی «گزینه‌های روی میز» حامد زمانی را پخش کردیم و بخش حاشیه خبر برنامه هم در اختیار محمدصالح مفتاح است.

محمد صالح مفتاح در رادیو گفتگو

وی در پایان تصریح کرد: این برنامه تا روز شنبه که اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار است در همین تایم به روی آنتن می‌رود و مجری برنامه سیدامیر جاوید مجری برنامه‌های «سینما معیار» و «ققنوس» بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس


دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*